Jo sóc aquest que em dic...

Per què??

divendres, 4 de gener del 2008

No sé perquè però veig que tots els projectes que comence no acaben mai bé o la gent no para de criticar-los o és que sóc un gafe.
Un projecte que tenia molta il·lusió, que feia molt de temps que volia fer-lo realitat, no ha eixit com esperava, ja es sap que mai les coses ixen com esperes.
Jo l'únic que esperava era que la gent responguera, que fora activa i que poc a poc anarem sumant. Al principi erem tots una pinya però poc a poc han anat apareixent mandràngules, no tots, però molts, diuen que pocs però bons, però si no n'hi ha iniciativa no és pot fer res i menys depressa i corrents. Jo crec que n'hi han moltes persones vàliden dins d'aquest projecte, per això crec, que he de situar-me en un planol secundari i no actuar com un dictador que m'ha dit algú o alguns, així que renuncie a ser jo el que porte el timó d'aquest vaixell, perquè espere que canvie de rumb.
Sobretot perquè enguany n'hi han activitats molt interessant per a fer Trobada, Any Jaume I, etc...

Això no vol dir que abandone, sempre estaré lluitant.

1 comentari:

Sergi Gómez i Soler "Carrasca". ha dit...

Benvingut a la realitat del posar-te a fer coses i quan mires al voltant...

No sé si felicitar-te o donar-te el pésame...