Jo sóc aquest que em dic...

Metro València

diumenge, 16 de desembre del 2007

L'altre dia aní a València i vaig pujar al metro, el primer que vaig pensar al baixar les escales va ser Mare ací jo soles em perd, perquè no m'imagine jo visquen una gran metròpoli, com és València, però m'imagine que lo d'adaptar-se seria qüestió de temps.
Una altra cosa que em vaig fixar és en el milers de persones que es passegen i utilitzen el metro, que van al seu aire com si fossen robots, no dic que estaria bé que és saludarem tots, però no ho veig molt mecanitza't cadascú a la seua, no sé si m'explique bé. Mentre esperavem a que arribarà el metro vaig pensar en la gent que va perdre la vida al Metro de València, per no tindre una balisa de seguretat, però sembla que això a la gent més ve li'n fot perquè no hi ha hagut cap responsable per aquest accident del metro i pensar en les vides innocents d'aquells que la van perdre...
També vaig vore als "valencianitos" que semblaven molt al famós que corre pel youtube que va intentar agredir a una persona major, m'estalvie porsar enllaços, perquè no val la pena.
I sentir parlar valència, poc, molt poc. Una va ser al metro sentint a una que li deia al seu company: Forasters vindran que de casa mos trauran, no sé si és referia a la gent que parla castellà, m'imagine que no.


1 comentari:

DE TOT UN POQUET ha dit...

Acabe d'escriure un comentari ino sé què ha passat... però sols afig que molt bona l'observació...