Jo sóc aquest que em dic...

Als bocuts

dijous, 1 de maig del 2008

El que més em repateja de certa gent és aquella que no sé com nomenar-la, bocuts?? o no sé no li veig un altre nom, però no arriben a ser la definició de bocut que hi ha al diccionaria.

Segur que molts de vosaltros en conegueu, son aquelles persones que diuen molt coses com:
Podieu fer...
Jo faria...
Vaig a fer...
I perquè no fem...

I a l'hora de la veritat quan és queda en aquestes persones per a organitzar coses, tot son excuses de que no poden anar o desapareixen del mapa o altres coses.

I d'eixa gent potser hi havia molta a la mani, gent que és pensa: Ja he vingut a la mani, ja he complit en la meua dosi.

Se que tots som un món diferent i que cadascú te les seues coses i les seues preferències, però si tots s'involucrarem al 50% no estariem com estem.