Jo sóc aquest que em dic...

L'incendi al Palau

dimecres, 6 de febrer del 2008


Sembla que els agents del CSI ja van desvetllant el cas de l'incendi al Palau, perquè la hipòtesi, de que l'incendi fora un curt circuit va perdent força i cada volta té més força la hipòtesi de que l'incendi va ser provocat. No sé perquè, però ja em rumiava jo que l'incendi, fora provocat i que això del curt circuit era per donar una explicació, ràpida i fàcil. Però pel poble ja és comença a dir que l'incendi és provocat, no vaig a fer jo de jutge i senyalar a uns presumptes implicats, però espere que és resolga quan abans, qui va ser el que va fer tan gran barbàrie de cremar el palau i que a aquest culpable li s'aplique un gran càstig siga qui siga.

I ara podeu vore la notícia que van donar sobre l'incendi al Palau la primera d'Info TV i la segona de Canal 9. A vore si trobeu alguna diferència.



- Funny video clips are a click away