Jo sóc aquest que em dic...

Temps era temps....

divendres, 30 de novembre del 2007

Hui estic melancònic, no sé si es aquesta paraula exacta, sobre aquest sentiment que tinc al recordar coses passades. Després de llegir l'article del Levante i vore fotos de fa uns quants anys i llegir algunes antigües converses, m'he ficat així.

I en tot aquest temps, no sé perquè he perdut molt de contacte amb la gent del messenger és una llàstima, però espere que recuperar aquest contacte, ara solc parlar més en la gent que m'envolta.

Vegent alguna conversa et preguntes: Açò haguera pogut ser més que amistat?
Son preguntes que és queden a l'aire que mai sabre la seua resposta igual com la clàssica: Que haguera passat si...?

Vegent moltes fotos recordes algun concert, alguna manifestació, algunes amistats que fa temps que no saps res d'elles, que se n'haurà fet de les seues vides?

I es que cada cop el temps passa més ràpid.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Com diu federer...el passat sols es un bon record.....hi ha que viure al present..per que si ens posem a recordar el passat...podem morirse....