Jo sóc aquest que em dic...

Fira de l'Artesania de Bocairent

dilluns, 22 d’octubre del 2007

Jo volia anar a l'Oktoberfest que feien a Alcoi, però al final vam anar a Bocairent a vore la fira i tampoc va estar gens mal, perquè l'herberet anava molt bé. Vam visitar el Museu del Fester per a vore les diferències que n'hi haven entre les festes de Moros i Cristians de Bocairent i Albaida, que n'hi haven prous. L'anècdota va ser quan vam anar a vore els de la Pericana de Muro, tastem un poc de pericana i aspencat i els dic:

Jo: I perquè no etiqueteu en valencià??

Home1: Bona pregunta

Home2: Perquè voliem obrir-se al mercat de Madrir i...

Jo: Però de moment no i ho heu fet al reves, no? Pot ser si haguereu etiquetat en valencià haguereu tingut més èxit

Home1: Doncs si que tens raó

Al final Baptiste va comprar un pot de pericana i se'n vam anar.

Perquè fan això de etiquetar en castellà, es que voliem... Quin arguments més poc sòlids apart de que també és pot etiquetar en bilingüe. Que mal que anem així, sols faltava que els hagueren traduït els noms, Pericana no perquè és igual, però Aspencat que seria Aspencado??