Jo sóc aquest que em dic...

Tantes coses en un sol dia

dissabte, 4 d’abril del 2009

Hui 4 d'Abril és un dia replet de coses a fer i no quedar-se a casa.



A Llutxent la trobada d'Escoles en Valencià. I els concerts de la Gira'09, que una altra volta i com sempre en el cas rar de la Vall d'Albaida és fan per la vesprada, a les 8.

I llegint el bloc de Can Carrasca em vaig assabentar que també era la 4a Intercomarcal Cabotista, ja m'ho va dir el senyor Morrison però pensava que seria a Gandia i no a l'Olleria.


I per si fóra poc a Albaida és el Mig Any, amb la novetat d'enguany que el faran per la vesprada, és a dir, a la trobada no és podra anar, ni tampoc al concet de la Gira i la Intercomarcal quasi que tampoc.

Xè un desastre, dies n'hi ha com llonganisses, no feu tantes coses el mateix dia.