Jo sóc aquest que em dic...

De categoria !!

dimecres, 10 de desembre del 2008



Quina sorpresa la que he tingut este matí. He rebut l'Enderrock d'aquest mes i junt a ell un altre sobre i poc abans d'obrir-lo jo preguntant-me: açò que és?
L'obric i sorprenentment era el llibre de Xavi Sarrià (cantant d'Obrint Pas), Històries del Paradís. M'he quedat a quadres preguntant-me, açò a quin sant? I no caia, he buscat un paper dins del sobre a vore si n'hi hava i res, dins del llibre i he vist que estava firmat per Xavi, però res de perquè havia rebut el seu llibre. Fins que he pensat no serà d'un concurs de l'enderrock he vist a la revista però tampoc posava res i ha sigut quan he vist el mail quan he caigut que sortejaven uns llibres als que enviaven un mail i jo afortunadament he sigut un dels premiat. Crec que mai he guanyat res i mira que bé, el llibre que volia per a aquest nadal, debades.

I damunt ve de categoria, perquè aquest dissabte Xavi presentarà el seu llibre a Alcoi i allí hi serem, a vore si l'acabe de llegir abans del dissabte..